Müügitingimused

Üldtingimused

Müügitingimused kehtivad kõigi isikute suhtes (edaspidi Klient), kes ostavad e-poest aadressil www.artum.ee (edaspidi Müüja) ning sõlmivad e-poest kauba ostmiseks ostu-müügilepingu. E-poes tellimust sooritades ja kauba eest tasudes kinnitab klient, et on tutvunud müügitingimustega ning annab müügitingimustele oma nõusoleku. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, muudatusi kajastatakse Müüja veebilehel. Müüja müügitingimustele lisaks kehtivad Müüja e-poes Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

Hinnad

Kõik Müüja veebipoes esitatud hinnad on eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu. Müüjal on õigus veebipoes kuvatavaid hindu igal ajal muuta. Juhul, kui Klient on tellimuse esitanud enne hindade korrigeerimist, kehtib kliendile tellimuse vormistamise hetkel kehtinud hind. Kliendil puudub õigus nõuda hinnavahe kompenseerimist.

Artum OÜ saadab Kliendi poolt tellitud tooted Itella Smart Posti pakiautomaadist Kliendi poolt valitud Eesti Itella Smart Posti pakiautomaati. Paki saatmise hind Eestis on 3,99 eurot.

Kui Klient soovib, et tooted viiakse temale koju dpd kulleriga, siis tuleb Kliendil kirjutada e-kiri: info@artum.ee või helistada mobiiltelefoni numbrile 5221836 Kulleriteenuse hind sõltub transporditeenuse pakkuja hinnakirjast.



Tellimuse vormistamine

Tellimuse sooritamiseks valib Klient välja sobiva kauba ning lisab selle ostukorvi. Toote lisamisel ostukorvi valib Klient endale sobiva värvivariatsiooni.

Klient valib sobiva tellimuse kohaletoimetamise viisi. Sellest tuleb teada anda e-kirja teel: info@artum.ee või märkida oma erisoovid maksekorralduse selgitusse. Sellisel juhul lisada maksekorralduse selgitusse ka oma kontaktandmed, et tellimust saaks üle täpsustada, kui vaja.

Toodete eest saab tasuda pangaülekandega LHV pangas Artum OÜ arveldusarvele EE 327700771004706901 või e-poes.

Artum OÜ registrikood on 14939962

Ostu- ja müügileping loetakse sõlmituks ning tellimuse täitmist alustatakse, kui Klient on tasunud kauba eest täies ulatuses.

Tarnetingimused

Ostu- ja müügilepingu jõustumisel täidetakse tellimus Müüja poolt ning kaup pannakse teele hiljemalt 24 tunni jooksul peale raha laekumist Artum OÜ arveldusarvele.

Eritellimuse korral sõltub tarneaeg tellimuse täitmise mahukusest. Müüja veebilehel välja toodud tarneajad jõustuvad alates arve laekumise hetkest. Tellimus edastatakse Kliendi poolt märgitud sihtkohta ning Klient vastutab andmete õigsuse eest. Eestisisesed saadetised jõuavad valitud sihtpunkti tavatingimustel 1-2 tööpäeva jooksul. Seoses peagi saabuvate jõulupühadega ja e-poodide müügimahu järsu suurenemisega võib kaupade kohaletoimetamine võtta 1-2 päeva kauem aega. Artum OÜ selle eest ei vastuta. Artum OÜ paneb tellitud tooted teele 24 tunni jooksul või eritellimuses kokkulepitud aja jooksul.

Kui Kliendi tellitud kaupa pole võimalik lepingus ettenähtud ajal või viisil tarnida, antakse sellest Kliendile esimesel võimalusel teada ning pakutakse sobivat alternatiivlahendust või tagastatakse ostusumma 14 tööpäeva jooksul.

Taganemisõigus

Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest. Tagastatud kaup peab olema uus ja kasutamata ning taganemisõigus ei kehti personaliseeritud (initsiaalidega) ega eritellimusel valmistatud kaubale. Tagastamisõigus ei kehti, kui klient on saatnud ise mõõdud ja toode on vastavalt nendele mõõtudele valmistatud. Taganemisõigus ei kehti Kliendi poolt rikutud toodetele. Kauba tagastamise transpordikulud katab Klient.

Kauba tagastamiseks tuleb alates kättesaamisest 14 päeva jooksul esitada vabas vormis tagastamisavaldus e-posti aadressil info@artum.ee Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime ja tellimuse numbrit. Ostusumma tagastatakse kliendile viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul, kui kaup on Artum OÜ-sse tagasi jõudnud. Tagastamisele ei kuulu kauba saatmise kulu. Kliendile Artum OÜ poolt ilma transpordikuluta saadetud kauba tagastamisel arvestab Artum OÜ Kliendile kauba saatmisel Artum OÜ poolt tehtud transpordikulutused kliendi poolt makstud kauba hinnast maha.

Pretensiooni esitamise õigus

Müüja vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.

Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul Müüja poole saates e-kirja aadressil info@artum.ee. Kirjas tuleb esitada Kliendi nimi, kontaktandmed ja toote puudus. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile. Kindlasti tuleb Kliendil jälgida toodete hooldusjuhiseid. Hooldusvea tõttu rikutud toodet ei võta Artum OÜ tagasi ja ei hüvita Kliendile kahju. Kui Müüja e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, siis Müüja parandab või asendab puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja müügilepingus fikseeritud tasud peale Artum OÜ poolt Kliendile kauba saatmisel transporditeenuste eest tasutud summade mahaarvamist.

Kontakt

Küsimuste korral saada meile kiri info@artum.ee või helista 5221836 

Seoses Covid-19 viiruse levikuga ja Eesti Vabariigis kehtestatud eriolukorraga tehakse Artum OÜ-s ajutiselt eritellimuse töid ainult kliendi poolt saadetud mõõtudele või standardsetele suurusnumbritele. Kunstniku ateljee ei ole praegu klientidele avatud. Kogu suhtlus toimub elektrooniliselt või telefoni teel. Tellitud kaubale saab kokkulepitud ajal ise järele tulla.

Kõik tellimused, mille eest on tasutud, pannakse teele 24 tunni jooksul või eritellimuste puhul kokkulepitud ajal pärast tellimuse eest tasumist. 

Eripakkumisi ja uudiseid sooduskampaaniate kohta jagame oma sotsiaalmeedias FB ArtumArt

Shopping Cart
Scroll to Top